Kizlar iyi aksamlar öncelikle. Benim bebeğim aşırı huzursuz bi bebek. Öyle kendi kendime araştırmalar yaparken benim gibi olan annelerin hacamat yaptırdım gibi konuşmalarını okudum. Sizce bu doğru veya mantıklı birsey mi? Yapılabilir mi? Kendi adıma konuşaym cok korkarım böyle bisey yaptırmaya. Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda