Üzülmeyin aynı aylarda benim oğlum da öyleydi. Ayrıca her şeyiyle her zaman ben ilgileniyorum. Kayınpederim ve kayınvalidemin yanına gittiğimizde onların kucağına gider, bana gelmezdi. Çok üzülürdüm ve bu duruma anlam veremezdm. Sonra 10 aylık gibi düzeldi her şey. Hep bana gelir, ağlayınca bana sarılmak ister. Üzülme annesi daha küçük. Zamanla düzelir. Seni seviyor sevmez mi hiç? Sen onun her şeyisin.🥰