birkizannesi_ Zamanında ablam halamın evinde yataktan betona düşmüş. Başını çarpınca bayılmış, halam korkusundan anneme birşey söylememiş. Aradan belli bir süre geçtikten sonra yani bir kaç ay. Okulda sınıfta bayılıp ağzından köpük gelmiş. Alelacele hastaneye götürmüşler. Sonuç: epilepsi hastalığına yakalanmış o darbeden sonra. Bunu sizi korkutmak için asla yazmadım… sadece kayınvalidenizi lütfen sürekli uyarın, uyarın ki daha kötü birşey olursa Allah korusun gizlemesin sonuçları çok kötü oluyor. Çok hatalı Kayınvalideniz Çook.