KonudanBagimsiz benim oğlum da gündüz 3 veya 4 kere 30dk uyuyor. Akşam da 7.30dq gece uykusuna geçiyor. Sabah 5.30-6 arası uyanıyor ama ben hiç beşiğinden almıyorum kendi kendine oynarken uyuyor tekrar. Eğer mızmızlanırsa elini tutuyorum öylece uyuyor. Doğduğundan beri beşikte ağlarsa elini tuttum hep, o sakinleştiricisi oldu oğlumun 😊 böylece 7-7.30 a kadar uykuyu devam ettiriyoruz. Hiç konuşmuyorum, ışıkları açmıyorum uykusu açılmasın diye