ozsez85 İli göğsümü de gayet normal şekilde emen 3,5 aylık bebeğim bugün sag tarafa geçince kendini itiyor, çığlık çığlığa ağlıyor. Sol tarafa geçince sorun yok. Göğsümü sıkıyorum, süt var. Başına böyle birşey gelen var mı? Neden olabilir? Düzelir mi ? :(
denizzzz95 ozsez85 meme reddi yaşıyorsunuz pes etmeyin geceleri uyuklarken teklif edin geçici bi süreçtir içiniz rahat olsun 🌸bazen tadı değişebiliyor tek meme de olsa.Bi ihtimal olabilir bi bakın isterseniz🌸
Mom44454 ozsez85 var canım başıma geldi meme reddi ısrarla teklif et o günler geçiyor uykusunda emzir ayakta emzir pes etme
Ysmnsltg ozsez85 ve sürekli bırakıp etrafı izliyor mu? Tekrar alıyor sonra yine sağa sola dönüyor mu?
Nesliiican ozsez85 bunun sebebi sütünüzün tazyikli gelmeside olabilir göğsünüzü sıktığınızda fışkırıyorsa eğer bebeğinizin genzine kaçar ve bu durum onu rahatsız edebilir
Ysmnsltg ozsez85 koluma bile yatmak istemiyor bazen emmek için eğer bu meme reddiyse çok üzülürüm ben huysuzluk ataklar falan diye yorumlamıştım 😞