Bogaannesi nesekaan serum fizyolejiik kullaniyoruz, bizimkide burun akintisiyla basladik simdi bronsit oldu 4 gundur mahfolduk ihmal etme gotur doktoruna 🥺
Bogaannesi nesekaan bizimde oyle basladi 10 15 gun sürdü 😒 sonra bronsa cevirdi balgam tıkamis bronslari , rhinfant diye burun spreyi kullandik biz iyi gelmisti bize serum fizyolejikle sık sık temizleyin burnunu aspire edin 1 saatte 1 temizleyin 😌
Bogaannesi nesekaan bizimki 6 bucuk aylik ciglik cigliga yapiyoruz cok zor ama yapmayinca nefes alamiyor surekli akiyor tikaniyor mecbur zorlayip aliyorz