Valla ben de aynı durumdayım
kızım 2,5 aylık. Doğduğundan beri sürekli ağlıyor desem yeridir
hem alerjik hem gazlı bir bebek. Ve bence kolikte
her akşam 6,5-7 gibi acı çeke çeke ağlıyor çok üzülüyorum
Herkes daha iyi günlern gün geçtikçe zorlaşıyor diyo gerçekten umudum kalmadı benimde☹️