Saricizgilibeyazev açıkcası bana biraz efsanevi bir şeymiş gibi geliyor. Asi olurlar hareketli hırçın dediğim dedik.. farklı düşünürler gibi gibi.. dikkat eksiklikleri vardır. Bu özellikler bi
çok insanda var. Bende dediğim dedik bir insanım. Siz asi veya hırçın olabilirsiniz. Veya başkası çok iyi huylu olabilir. Kişilik yapısı böyle olan o kadar insan var ki.. konuşamayan her çocuğa otizmli diyorlar. Kafanızı bulandırmayın derim.. 6 yıl özel eğitimde çalışan bir insan olarak indigoların aşırı zeki olduğu söyleniyor ama indigoların bir çok özellikliğini down sendromu çocuklarda gördüm. Ayrıca abiniz niye neye dayanarak böyle düşünüyor ki ?