Balkupum2505 bekletmek gerek. 2 yemek kasigi zeytinyagina iki dis sarimsak rendeleyip agzi kapali sekilde gunes gormeyen yerde 4 saat kadar bekletin. Sonrasinda buzdolabina alin. Kullanmadan 5-10 dk once cikarirsiniz kullanip geri koyarsiniz. Bu kür dolapta 1 ay filan kalabiliyor. İsterseniz ihtiyac duyarim derseniz fazladan yapabilirsiniz. Zeytinyaginin hakiki soguk sıkım olmasi sarimsagin da yerli iyi bir sarimsak olmasi etkili olmasi acisindan iyi olur. Bebege surerken sarimsak rendelerinden degil de yag kismindan surerseniz iyi olur. Daha once bebeginize hic sarimsak vega zeytinyag denemediyseniz alerji durumunu anlamak icin oncelikle el bileginin ic kismina minik bir sey surup 5 dk bekletip kizariklik durumunu kontrol edebilirsiniz. Kizarirsa eger ayak topuguna da surmezsiniz. Kizarmazsa surebilirsiniz. Yagi topuga surdukten sonra kesinlikle strec poset tarzi seylerle kapatmayin. Corap giydirin hava alsin yani ayak. Tekrardan cok gecmis olsun sifa bulur insallah bebeginiz bir an evvel