HaticeClk Kızlar çok köyüyüm ya afedersinz kanıyor karnıma ağrı yapıyor sizdede varmı bu durum neler yapıyorsunuz ne geçirdi doktora gittim krem verdi fayda etmiyor 😩😩
Grlnl HaticeClk doğumdan sonra yaşadım bende doktor krem verdi. Sıcak suya oturun iyi geliyor sıcak su tutun ya da 5 dakika en azından. Soğuk su deydirmeyin tuvaletten sonra bile. Posalı şeyler yiyin. Ne yazık ki yapılacak çok şey yok 🤷🏼♀️
Karauzumum Hamilelikte bende de oldu sonra besttem şifa kremi önermişlerdi aldım inan 3 deda mı ne sürdüm hemen geçti. (Ürün ismi verdim ama yasak mı bilmiyorum )
Serdarasaf51 Üstüne oturamıyordum bebeğimi bile emziremiyordum ama Allah razı olsun annemden 1 hafta pamuğa saf zeytinyağı döküp basurun üstüne koydum anında indi ağrısı geçti
Derin282021 HaticeClk anestol agri kesicili merhem faydasolini gorursunuz hamilelikte cok cektim bende