Gulumse1 Saçlarımı açtım dore hafif turunculuk oldu saclarimi sarı yapmak istiyorum. Ne yapabilirim. Bazı yerleri de hafif Sarı oldu. Yardım ederseniz sevinirim
Mimozacicegim Gulumse1 küllü açık kumral boya canım kuaför değilim ama genelde öyşr yaparım açma işleminden sonra.
Beycaamommy Gulumse1 tam açılmamış böyle işlemler evde pek sağlıklı olmuyot bidaha açıcı sürerseniz yanar turuncu bir saçta hoş durmaz en iyisi 8.1 açık kumral
ebrarin_annesi Gulumse1 bende yeni boyadım böyle bisey oldu mor şampuan aldım . Bakalim sonuç ne olacak küllü sarı yada gri gbi bi renk istiyodum oysa aldigim boyalarin tonuda oydu neden boyle biseu cikti anlamadim 😬😌😁 aman ypacak bisey yok
Gulumse1 Mimozacicegim aynen dediğiniz gibi yaptım ama maalesef olmadı sinirim bozuldu iyice aynaya bakmak istemiyorum 7.1 mi boyasam acaba 7 sadece çok koyu olur tekrar
Gulumse1 Beycaamommy 8.1 e de boyadım canım daha da açıldı turuncu sarı tuhaf birşey oldu dışarıya çıkmak istemiyorum. O kadar kötü duruyor yaşlıların beyaz saçlarının üzerine yapılan açık renk kına gibi aynı
Mimozacicegim Gulumse1 Daha küllü boya markalarını tercih ederseniz doreliği alır. Mesela pakette 9.1,lilafix 9.12 bunların kğlğ yoğun. Turuncu bırakması imkansız. 7.1 çok koyu düşer
Mimozacicegim Gulumse1 Yani ben sürekli evde kendim açtım yıllardır belli aralıklarla. Turuncu olurdu. Bu söylediğim boyalarla boyayınca karamele dönüyor her boyadığımda.
Gulumse1 Miniee bir Koleston palette bir de eşim sea color mu ne ondan almış istediğim rengi onda bulmuş ondan mı böyle oldu acaba bilemeedim de
Miniee Gulumse1 elseve in mor şampuanı çok etkili, ondan önce kuaforden değişik bi mafka aldıydım hiç işe yaramadıydı.
Sena_i Gulumse1 bende 4-5 gün önce yaptırdım aynı şikayetim oldu. Watsondan mor şampuan ve kremini aldım haftada 2 kez yapılabiliyormuş. Bi kez denedim baya tonu düzeldi gibi. Bidahaki kullanıma bakalım değişim olcak mı
Gulumse1 Miniee bende gratisin aldım canım birşeye yaramadı 7.1 le 8.1 karıştırdım şuan pis görüntüyu kaldırdım ortadan