Ikramasal Merhaba arkadaşlar kızım 2. Ayından beri formül süt kullanıyor. Bu zamana kadar hiç böyle bi sorun yaşamadık. Ama 3-4 gündür asla biberon almıyor ne yapabilirim bilginiz varmı yada bu durum yaşayan