30 aylık kızım var bugün tuvalet eğitimine başladım ya 1 saatte de rahat 4 5 kere çiş yapıyor normal mi bu çok aşırı sıvıda vermedim aslında lazımlıga 2 kere yaptı oda ben çişini yaparken yere yaparken gördüğüm an oturttum öyle yaptı kalanı hep yere çok zormuş tuvalet eğitimi bana bilgilerinizi aktarırmısınız