8 aylık oğlum ek gıdaya başladıktan sonra kabız olmaya başladı ilk başlarda zar zor yapıyordu artık çok zorlanıyor 4 gün kaka yapmıyor geçmedi bir türlü suyu bazen çok içiyor bazen az, her yemeğine zeytinyağı damlatıyorum, kuru kayısı, hurma, yulaf, armut, elma çoğu şeyleri denedim verdim yine aynı yok olmuyor doktora gittik sütün mü az sen az mı su içiyorsun sütü genelde geceye sakla gündüz ikinci plana at üç öğün yemeğini yesin dedi öyle de yaptık yine aynı duphalac verdi bi faydasını görmedim yarın kontrole gideceğiz de belki başına gelen önemli tavsiyeleri olan varsa diye buraya da yazmak istedim sevgili annelerim