enguzelmevsimim İnternette 4. Ay yazıyo ama annem de kız çocuk 5 aydan önce oturulmaz diyo siz ne zaman başladınız oturtmaya? Yarın doktora da sorucam ama sizi de merak ettim ☺️
NilMomm enguzelmevsimim valla ben doktorumuza sormadım ama 4 ay 12 günlük kızım kucağımızda destekli oturuyor. Kendi kendine oturmaya başladı yani ekstra bir şey yapmadık. Kısa süreli oturuyor tabi.
TheBossMom Bazı doktorlar 6 ay diyor bazıları çocuğun gelişimine göre 4 ayda itibaren bende destekli kucağıma alıyorum 4 aylık oldu
Begonvil1 Benim kız 3 aylık oturmak için can atıyor. Ben de birkaç saniyelik oturtuyorum geri yatırıyorum şimdilik bir de artık kucağımda da biraz oturtuyorum ama böyle giderse 4.aya tam destekli oturur gibi