Hayırlı geceler kızlar buraya yazılmıcak bişey ama sinirden içimi dökmek istiyorum eşim kendi annemle bugün işe gittiler annem telefonunda biriyle mesajöaşmış eşim yakalamış bütün mesajları okumuş yok cnm flan filan herneyse iftara yakın geldiler işten yemeye aldık eşim şimdi söylüyor bana böyle böyle diye bende bagırdım cagırdım annemi arıcaktım izin vermedi kalktı bana dedi ki yarın babanı arıcam dicem ki böyle böyle yada abini arayıp söylücem dedi bende sen karışma dedim o burdayken söyleseydin bn ne dicegimi iyi biliyom dedim bana ailenle bidaha görüşmek yok dedi bende dedim ndn görüşmiceksin dedi kızımıda göstermicem dedi bende dedim ki bana bak o benim ailem herkes bir hata yapar zamanında sende yaptın bende yaptım dedim insan gibi otutur konuşuruz dedim yok işte ben konuşmıcaksın dediysem knuşmucaksın ha eger konuşcak olsan bile dedi boşarım seni cocugumu alırım senden yüzünü dair göremezsin dedi bende dedim ki sende bana bak benim ailem düğünümüzü yaptı cocugun herşeyini onlar aldı baştan aşağa senin ailen ne yaptı bi corap bile almadılar bende kızımı senin ailene göstermicem dedim kavga ettik bi ton küfür etti cekti gitti evden herneyse ben ne yapmalıyım sizce kafam cok bunaldı deli oldum artık bana akıl verin lütfen