elifiii Bernatrs ben de forever ın agrı kremini kullanıyorum, migren tutunca ve ilk dogumumda belime sürdürtmüştüm. Bir süre diş macununu falan kullandım. Güneş ve pişik için ürünleri var mı biliyor musunuz?
Bernatrs elifiii ben 3yıldır tüm ürünlerini kullanıyorum çok memnunum. İsterseniz size de yardjmcı olabilirim
AygulSina Prenses0909 soyle bir durumda var ama dogumdan sonra catlak yagi veya kremi surmeye devam ediyorlar ozaman gecmiyor mu boyatanlar var ozaman gecmiyor mu bence gecmiyor ama tabi doktor en iyisini bilir