Uygar01 Kızlar çocuğum iki aylık öksürüğü var antibiyotik buhar kullandık bir haftada iyileşti şimdi Yine öksürük var viks i ayak altına sürsem sorun olur mı aceba ?(ilaç kullanmak da bi yere kadar doğal çözümler bulmak lazım )
Sunlight Uygar01 vicks eğer bebek için olansa yani vicks baby balm o zaman sürebilirsiniz ama yetişkin vicksini sakın sürmeyin
Meteninannesi52 Uygar01 wiki oğlum 2.5 yaşında bugün doktor bize bile sakın sürmeyin dedi. Cold mix tarzı şeylerde bebeğin cildine temas ettiğinde yara yapabluyorms blginz olsun. Doktor kontrolü daha sağlıklı olur geçmiş olsn
Alyaprenses Uygar01 viks yerine zeytinyağı sarımsak kürü daha iyi olur sanki bu arada benim bebeğimde hastalandı burnu tıkanıyordu okaliptüs yağını kıyafetine 1 damla uyguladım nefesini açtı aşırı rahatlattı
Buglemim09 Meteninannesi52 bizede doktorumuz sırtına viks surup sıcak havlu koyun balgamini yumusatsin demisti
tosbikyanak-ela- Uygar01 soğanı halka halka biraz kalın kes kardeşim ayağının altına koy baglayip çorap giydir sabaha kadar onunla uyusun sabah farkı görürsün bak mutlaka dene derim
Uygar01 tosbikyanak-ela- bunu denicem bugün öksürüğe fayda eder demi önemli olan öksürük burnunu açıyorum serum ile
Uygar01 tosbikyanak-ela- şimdi koydum bakalım teşekkür ederim inşallah işe yarar boğazı da kötü sesi kısılmış ya
Satgiray Uygar01 benim doktorum 1 yaş bebeğime viks hiç önermedi direk kesinlikle kullanma dedi sebebini sormadım 🙄