Bugun oglumu sünnet icin muayeneye götürdük, doktor pipisine baktı deriyi sıyırıp icine bakıyorlar ya o sekilde baktı, yüzde 80 i yapısık değil cok iyi hemen iyilesme gösterir dedi vs, persembeye gün aldık. Lakin kontrolden geldigimizden beri pipisinin ucu kıpkırmızı, hafifte kanamıs bezine gecmis tahris olmus gibi, dokunuyorum acımıyor sanırım aglamıyor, rahatsız olmuyor. Doktorumuza yazdım ama henüz dönmedi. Basına gelen annemiz var mı acaba? İcim gidiyor baktıkca, trosyd krem süreyim dedim eminde olamadım. Aksam aksam gerildim baya bi..