momyshark1 Kizlar aslında dün yaptım testi geçen haftada 2 tane yapmıştım onlar hala tek cizgi duruyor dün bu testi yaptım tek cizgi çıkmıştı dolaba kaldırdım bugün post açarken tekrar bakayım dedim 2. Çizgiyi görür gibi oldum. Diğer testler hala tek cizgi mesela İlk 5 dakikada çıkan sonucun doğru olduğunu biliyorum ama dakika tutmamistim yarın gidip kan vericem ama buraya da atıp sormak istedim bı bakarmisiniz. https://imgyukle.com/i/kLSxVM https://imgyukle.com/i/kLSSFy
ReisinKizi momyshark1 bende de 2 saat sonra gördüğümde bu şekilde ikinci çizgi vardı lan verdim negatif çıktı sonucum. Ama istiyorsanız inşallah pozitiftir
momyshark1 FZC yarın kesinleşecek artık 🙈 yapar yapmaz bu sonuç olsaydı emin olurdum ama arada gün olunca emin olamiyorum
momyshark1 MiracAlpinveUmutunAnnesi ahahaa🤣🤣 yok bende burdan gördüm. Net olmayınca birde açayım bakayım dedim😅