Merhaba anneler forma ilk defa kaydoldum bebegim 15 ay 16 gunluk 32 haftalik dogdu düzeltilmiş olarak 13 ay 26 gunluk. Benim merak ettiğim şey oglum 11 aylik emekleyerek basladi sonra ayaga kalkti ve tutunarak sıraladı 2 hafta önce ilk adımlarını atti bir yerde durup karsisina gecip çağırınca bana dogru 10 adim kadad atabiliyor. Ancak yürümek istemiyor kendisi hiç yürümüyor elinden tutuyorum teşvik de ediyorum ama birakip yere oturup ya emekliyof yada kucak icin agliyor. Bir problem olabilir mi ?