VERA19 Merhaba 👋😊 🌸
Almanya da yaşıyorum burda güzel olan ekonomi iyi, eğitim durumu iyi, devlet çalışmasan bile sana sahip çıkıyor iş imkanı sunuyor maddi destek veriyor. Burda kendimi güvende hissediyorum, insanların polise saygısı var ve çoğu kanunlara yasalara uyuyor.
Kötü olan yönleri insanlar soğuk davranıyor samimiyet yok, hava genelde yağmurlu ne yaz tam yaz ne kış tam kış 😅 deniz yok burda bide çay bahçeleri yok türkiye deki yemek kültürü yok