ikikizannesi Evet normal kizim 5 aylik onceleri ara ara akinti oldu suan ucu beyaz sivilce seklinde dr.umuzda normal dedi
Zeynocan34 [silindi] 2 aylık aşısı 4.5 aylıkken bianda sivilce gibi şişti iltihap aktı normalmiş aşı tuttu işaretiymiş 1 yıla kadar ara ara olabilirmiş sadece iltihaplanınca su değdirmeyin dedi hemşiremiz geçmiş olsun