fgnrcp2704 Kizlar bir iki defa süt sağıp buzluguga atmıştım günü geçmesin diye dün sabah çıkardım ama buzluktan buzdolabina koydum donu cozulunce bebeğime vermeyi unuttum bı yerde 24 saat içinde tüketilmesi gerektiğini duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum beni bı aydinlatin 🙈bide böyle kesik kesik gibi bilemedim vallahi napsam https://imgyukle.com/i/kLCHyR https://imgyukle.com/i/kLCY4c
tuval Aman direk emzirin bend böyle sağıp koymuştum bir defa kustu yanlış çözdürdüm kesik kesik gibiydi sonra da vermek istemedim