biranne1 merhaba, benim bebeğimde iki aylık evimiz çok sıcak oluyor gündüzleri zıbınla tuttugum oluyor. Banyo yapınca zıbın üstü uzun kollu giydiriyorum. Dısarı cıkarken aksam falansa yine aynı şekilde. Gece yatarken yine uzun kollu tulum falan giydiriyorum. Ortama bağlı olarak yani. Egzaması var zaten doğduğu günden beri kat kat hiç giydirmedim