minnak17
4 aylıkken ( doktor önerisi ile ) başladık. İlk yoğurt verdim. 🍶 Üç gün kuralı ile. Bir çay kaşığı, bir tatlı kaşığı, bir yemek kaşığı şeklinde veya bir yemek kaşığı, iki yemek kaşığı, üç yemek kaşığı şeklinde. 🥄 Sonrasında yine üç gün kuralıyla sebze ile devam ettik
( patates ). 🥔 Meyve vs. sona bırakılması öneriliyor. Tatlı olduğu için. 🍉 Sonrasında tardımını yaptığımız yiyecekler ile ayına göre tarifler + tadıma devam şeklinde ilerliyoruz. ☺️