Ddefne20 be safe izi comfort tek geçerim. Tam 1 senedir çok aktif kullanıyoruz çok gezeriz çünkü. Kızım şu an 22 aylık yaşına girmemişti aldığımızda ben direk ön koltuğa terfi ettim. Koltuk yüksek olduğu İçin dışarıyı çok rahat izliyor yol güzel oyalıyor. Uyursa 3 kademeli yatırabiliyorsun. Bir çok güvenlik testinden de geçmiş. Şansa bu gün öğlen gördüm hepsi burada da be safe oto koltuklarında %40 indirim vardı bitmediyse 😊