Oğlum 5 aylık herkez annem ablam dahil çocuk zayıf emzirme sütün yaramıyo boşuboşuna emzitosin 5 aylık olana kadar hep aynı yaramıyo zayıf diyorum ki her ay kontre gittigimde doktor çok iyi diyo ama ablam her seferinde her ortamada söyleyip duruyo piskilojim bozuldu sürekli araştırıyorum ne yapa bilirim kilo aldım diye sütüm fışkırıyordu ama şimdi kesildi akmiyo sağıyorum cikmiyo çok kötüyüm ağlamaktan ablama dicem kına yak sütüm kesildi artıra getire bilirmiyim