Merhaba kızlar 23 günlük bebeğim var kayınvalidem ve annem dönüşümlü benimle kalıyor geceleri kayınvalidem 2 şişe biberon sağ 1 biberonda mama vereyim sen uyu dinlen dedi mamayı ilk gün sütüm az diye aldık kayınvalidem içinde vitamin var mamayı da tek öğünde çok az 30 cc ver diyor teyzemde o şekilde yapma memeyi istemez ilerde diyor tecrübeli olanlar bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz