snowflake valla canım lcw felan outlet ürünlerine bak bi onlar uygun oluyor. Benim eşim tekstille uğraşıyo toptancılardan almasina ragmen bile bizim bazi aldigimiz kiyafetleri 90 100 den alıyoruz. Bide normal fiyatlardan alsak düşünemiyoruz bile.. Dün çarşıda bir cok mağaza gezdik dandik bir bebek taytı bile 50 60 lira büyükler hayli hayli pahalı. Dün kendi kendime artık kiyafet almakta lüx olucak sanırım dedim cidden. Allah durumu olmayanlara borcu olanlara kıt kaanat gecinmeye calisanlara kolaylik versin. Umarım tez vakitte hersey normale döner. 🙏