lgsya bizde aynı ya 15 aylık sayılır 14,5aylık hastaydı 1 haftadır düzeldi ama iştahı düzelmedi sıfır sıfır sıfır. Sinir oluyorum sıkıştırmaya istemiyorum ama çok canım sıkılıyor birde alışkın değilim böyle iştahsız olmasına garibime gidiyor ağzına lokma değse dilini siliyor o derece.