hulyaaa-123 Emzirmeyi bırakınca da sürekli acıkıyor musunuz yoksa artık açlık bitiyor mu merak ediyorum ? Bide kaç aylıkken bıraktırdınız
Serpilnese hulyaaa-123 emzirme bitince iştahımda normale döndü benim. Oğlum 8 aylıkken yaşadığım üzüntü sonucu sütüm bol olmasına rağmen kesildi.