Pelin05 ErdoganEda benim oğlum minyon ben de minyonum 31 yaşına gireceğim ama gören 21-22 bekar sanıyor bence kötü değil sadece yaşından küçük duruyorsun gelişim olarak da biraz ufak tefek oluyorsun
Dorukcugummm ErdoganEda benim oğlum 38′de dogdu ama düşük kilolu doğdu 2850 dogdu.Aslında doktor doğum kilosuna göre normal diyor ama sonuçta erkek çocugu biraz daha uzun olsun isterdim😒bence siz cok takılmayın kız cocukları minyon çok tatlı oluyor çıtı pıtı🤗
unkurabiyesii Demetslt benimki 3200 doğdu ona rağmen 6kilo 😂 :) gün içinde huzurluysa mutluysa memeyi doyup kendiliğinden gülerek bırakıyosa ki benimki öyle kilonun hiç bir önemi yok 😊 bebeklerin yapısıyla alakalı her biri farklı sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil :)
DenizSerap Benim de oğlum minyon yapacak bir şey yok 2 yaşında hiç kilolu bir çocuk olmadı ama fişek gibi 💥🤦♀️
Alminakaanucak Anne baba gerçekten bu durumu çok etkiliyor bizimki 29 aylık 100.3 boyu 17 kilo pek bı avantajı yok yani hep yaşından büyük almak zorunda kalıyoruz kendimden biliyorum ki hep arka sıralara mahkum edildik minyon olmak bence sevimli bı durum 🥳
Demetslt unkurabiyesii Amaan kiloyu hic dert etmedim zaten gebeyken de geride gelirdi hep sağlıklı ya o yeter doktorları memmun etmek zor bacim😂 saglikla sıhhatle büyüsün yavrularımız
-erCansu- ErdoganEda evet 3yasina girecek 14 kiloyu yeni gördük 😅 9 ayından sonra hep 9kilo kaldı bı ara hep öyle olacak sandım 😅
ErdoganEda Demetslt aynen öyle valla agzınız bal yesin biraz kilo olsa çok diyorlar az olsa zayıf diyorlar