Birsenm 2 aylıkken başlanıyor 3 dozluk bir aşı, yapılması gereken, sizi tenzih ederek konuşmak isterim durumunuzu bilmiyorum çünkü; bazı ebeveynler maddi boyutundan kaçınıp yaptırmıyormuş İnanın hastalanınca yavrular maddi manevi daha çok hırpalıyor bu durumlar. Çok çok geçmişler olsun yavrunuza acil şifalar dilerim