Birileri bana geçsin desin nolur doğduğundan beri hep bir kaoslardayız,ilk 3 ay alışma süreci dedik hep kucağımda koynumda uyudu hep beyaz gürültü vsler gece gündüz 4.aydan sonra düzelir dedik sıçramadaydı herşeyiydi yine aynı şimdi 9 ay 8 günlük her gece saat başı meme ağlamalı gündüzleri mutlu olduğu an yok yine aynı tatile geldik yine burda aynı kızım hep böyle diş çıkar düzelir dediler yine aynı beni gibi kızım gibi olupta değişen büyüyen çocuk anneleri güzel şeyler deseniz uykusuzluktan sinirden ölücem bir gün😔