Merhaba 5 gün önce eşimle pozitif olduğumuzu öğrendik. 3 yaşında kızımız var ne kadar korusakta aynı evde olduğumuz için onda da belirti başladı dün. Aramam gereken kurumları aradım. Çocuklar için her hangi bir tedeavisi yokmuş ateş düşürücü yada balgam söktürücü vs. veriyorlarmış çocuğun durumuna göre. Şimdilik nadir öksürük ve ateşi var. Ama inatçı bir ateş 39larda. ateş düşürücü, ılık kompleks gibi yöntemleri denesem de kolay düşmüyor. Ateşi olmadığı anlarda keyfi gayet yerinde. Normalde olsa doğal süreç olduğunu bilip soğuk kanlılıkla karşılarım ama şimdi… O kadar üzülüyorum ki o kadar korkuyorum ki… Bu süreci geçirenler varmı aramızda. Şimdilik d vitamini ve meyve ağırlıklı beslenmeye dikkat ediyorum. Ama tavsiyelere ve geçiren ve atlatan birisinin gecicek demesine ihtiyacım var.