Mavilioglum merhaba eğer emziriyoriseydiniz protein ağırlık beslenip öyle emzirmeneiz gerekti, ve bebeğinizi protein ağırlık beslemeniz gerekirdi hergün kıyma yumurta peynir ve sebze ağırlıklı çorbalar. Ben bunları yaptığımda maşallah her zaman oğlum kend yaşıtlarınında ilerisinde oldu ve hiç hasta olmadı.Ama emzirip bu postu okuyn anneler güzelim amne sütü varken sırf çocuk kilo alsın diye bu faydasız mamaları tüketicekler fos kilo alıcak ama bağışıklık sistemleri düşecek böylelikle Allah korusun daha sık hasta olucaklar. Lütfen sizde emziriyorsanız bırakmayın ve devam edin🙏🏻 Bütün mikroprganizmaları öldürmeyin bebeğinizin. Araştırmanızı tavsiye ederim naçizane. Sevgiler..