Kızlar merhaba. Oğlum 9.5 aylık ve benim sütüm çok azaldı. Mecburen mama vermek zorundayım. Ama alerji geçmişimiz var. Süt ürünleri alerjisi vardı, 7 aylıkken önce kendimde sonra oğlumda diyetimi açtım problem olmadı. Şu an yoğurt, peynir yiyor oğlum da. En son yapılan deri testinde de hiçbir şeye alerjisi çıkmadı. Önce yapılanda çıkmıştı süte .şimdi ben normal bir devam sütü mü alacağım yoksa alerji maması mı?kararsız kaldım