Esma1290 canım benim hamilelik boyunca hep oldu halada oluyor bı kez hamileliğimde düşük yapıyorum doguruyorum zannettim aşırı yanma kaşınma vardı kesinlikle idrar yolu enfeksiyonudur yada mantar sirkeyi arkadaşım demişti denemedim ama bolca su içmek çözüm suyu az içince hala oluyor