QueenMommm İlk 10 gün bebekler açlıktan ağlar diyorlar doktorlar. 10. Günden sonra gaz sancıları başlıyormuş. Hem senin sıcaklığını istiyor,hemde çene kasları tam gelişmediği için tam ememiyor. Ben kucağımdan hiç indirmiyordum nerdeyse. Emiyordu uyuyordu biraz tekrar uyanıp emiyordu. Onlar için şuan okadar zor ki o memeden süt çekmek.