İyi akşamlar güzel anneler❤️
Oğlum tam 12 ay 10 günlük. Ek gıdaya geçtiğimizden beri maşallahı vardı çok güzel yerdi herşeyi. Yaklaşık 4-5 gündür en son gece içtiği mamaya rağmen ancak ertesi gün öğlen bikaç kaşık sebze yiyor okadar. Bilerek acıkmasını da bekliyorum ama daha mama sandalyesine oturucağı zaman ağlamaya başlıyo ve asla ağzını açmıyo. Tüm gün maksimum 5-6 yemek kaşığı yemekle duruyo. Bu zamana kadar çıkan hiç bir dişinde iştahsızlık yaşamadık. Acaba bir anda bu kadar iştahsız olmasının sebebi ne olabilir? Benzer bi durum yaşayan oldu mu aranızda yardımcı olursanız çok sevinirim😔