Kızlar bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri çok uyuyor genelde bebekler uyumaz geceleri derler ama benim bebeğim gece gündüz çok uyuyor beslenmek için zor kaldırıyorum bazen aglıyor besliyorum yine uyuyor uyanık kaldığı süre max 3 ya da bilemedin 4 saattir. Çocuk nörolojiye gittik EEG temiz çıktı. Sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı lütfen bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi !?