Arzumca344 aptamil gaz ve kabızlık yaptı bizdede hipp kullanıyorum daha memununum.
aptamil kullanırken 3 gün sürmüştü, en son poposuna zeytinyağı sürdüm öyle yapmıştı kakasını.
birde söyle söylim doktorumuz bana günde 3 defa mamasına bir çay kaşığı sızma zeytinyağı damlat dedi 3 defa fazla gelir diye bir ögün koyuyorum bir deneyin isterseniz.