BoyMomm Salyası zaten 2 aydır var normalde ağlayan bi bebek değil bugünden beri birden aglıyo ve kucakta beşikte durmuyo diş belirtisi mi böyle olunca kaç günde çıkıyo diş çıkınca rahatlıyor mu suan erken değil mi