Mevaninannesi21 Sürekli postum siliniyor bir bilgi alamıyorum 🙄 kızlar 9. Ayda kızamık aşısını sadece kızamık mı yoksa 3lü mü yapıldı ? Sağlık ocağındaki hemşiremiz 3 lü yapıyoruz biz dedi