Gizemeris oncelikle dilerim saglikla kavusursunuz, ben o kapida tam 61 gun bekledim cok zor.. Sut icin de gece kalkip sagmanizi oneriyorum bir de biraz psikolojik bir surec oldugundan sagarken ne kadar cikti diye odaklanmadan hep bebeginizi dusunun hatta varsa bir kiyafeti battaniyesi ile goguslerinizi ortun. Ayrica stil tea ben de faydasini gormustum🙏