Fenty Mikimous2218 3 aylık bebeğe kaşık maması verilmez, verenler neden veriyor bilmiyorum. 3 aylık daha ek gıda bile alamazken hadi aldı diyelim kaşık mamayla başlanmaz. Anne sütü yoksa mama, imkan yoksa en uygun mama.
Mikimous2218 Fenty Mama kullanmiyor her mamayi kusuyor cikartiyor agzindan biberon dahi tutmuyor agzinda
Mikimous2218 Daha almadim 4 aylik diyor kasik mamalarinda veren oldumu gene doymuyor gibi hissediyorum mamada kullanmiyor
dadaskizi Mikimous2218 4 yazmaz bildiğim kadarıyla 6. Ay yazar sizden ricam sütünüz yeterli değil ise , biberon mamasinida kasıkla veya şırınga ile verebilirsiniz , yada sütünüzü artıracak yöntemler edinin ama 3 aylık bebeğe kasik mama verilmez
Mikimous2218 Fenty Daha almadin ezcaneden yada yarin gidip alcam marketden geceleri cok uyanmaya basladi bu ay sadece 450 almis kg her sy 1500 alan oglum hep agliyor emmek istiyor ama sutun az mama veriyorum kusuyor ostemiyor
Mikimous2218 dadaskizi intennetden de bakarsaniz kasik mamasi 4 aylik var sadece pirinc unu ve yulaf turleri var bakdim ben denedim ama az yani olmuyor hepsini denedim
Yusufagahinannesi Mikimous2218 kesinlikle vermeyin değişik mama çeşitlerini deneyin henüz çok küçük. Ben 6. Aydan sonra bile vermek istemiyorum o mamalar içerik olarak temiz değil