Malum artk yaz geldi evim teras kat çok sıcak oluyo artk bebegimi uyurken kısa kol ve şort gidiyorum üstüne ince bi battaniye atıyorum eşimle sürekli çatışma halindeyz cocuk en ince pijamasini da gydirsem uzun kol sabah bakıyorum su gibi ter icinde esimde diyor kisa gydrme cocuk hasta olur napacamo sasirdim sicak olsa bi dert soguk olsa bi dert sizler nasil giydiriyorsunuz