Ben Sabun tozu(Dalan roxy,dalin vb)kullanıyorum ve Domol leke çıkarıcı tozdan bir /iki ölçek deterjan gözüne ekliyorum . 60veya 40 derecede yıkamaya programlıyorum.Makina çalıştıktan 5dk kadar sonra makinayı durduruyorum. Birkaç saat veya sabaha kadar makinada öyle bekletiyorum. Sonra tekrar çalıştırıyorum. Leke kalmıyor. Umarım işinize yarar.