1 haftadır çok huzursuz doktora gittik kaka idrar vs verdik neyse süt alerjisi çıktı yüzünde isilik gibi lekeleri vardı. Son 3 4 gündü de inanılmaz sürekli emmek istiyor veriyorum kusuyor bidaha emmek istiyor vermsem deliriyor susmuyor ağlıyor versem kusuyor napcam